خانه وبلاگ دستگاه TDS متر اب با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دستگاه TDS متر اب با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دستگاه سختی سنج TDS متر با به کارگیری از سیستم هدایت الکتریکی آب، جامداتی که محلول در آب هستند که سختی یا سنگینی آب هم به آن گفته میشود را با واحد PPM (میلی گرم در لیتر) اندازه گیری میکند

دستگاه TDS متر اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع روش کار با دستگاه tds سنج-قیمت دستگاه tds-بهترین برند سختی سنج آب-سختی سنج آب tds- 3 مدل hm-دستگاه سختی سنج آب-قیمت دستگاه سختی سنج آب خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه TDS متر اب باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دستگاه TDS متر اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه TDS متر اب در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش کار با دستگاه tds سنج-قیمت دستگاه tds-بهترین برند سختی سنج آب-سختی سنج آب tds- 3 مدل hm-دستگاه سختی سنج آب-قیمت دستگاه سختی سنج آب با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه TDS متر اب را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه TDS متر اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دستگاه TDS متر اب را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه TDS متر اب , روش کار با دستگاه tds سنج-قیمت دستگاه tds-بهترین برند سختی سنج آب-سختی سنج آب tds- 3 مدل hm-دستگاه سختی سنج آب-قیمت دستگاه سختی سنج آب توانسته ایم پایین ترین دستگاه TDS متر اب را با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

فروش دستگاه TDS متر (دستگاه اندازه گیری سختی و ناخالصی های محلول در آب)

دستگاه سختی سنج  TDS متر با به کارگیری از سیستم هدایت الکتریکی آب، جامداتی که محلول در آب هستند که سختی یا سنگینی آب هم به آن گفته میشود را با واحد PPM (میلی گرم در لیتر) اندازه گیری میکند و با داشتن این دستگاه میتوانید آب شیر خانگی یا آب تصفیه شده از دستگاه های تصفیه آب خانگی و هر آب مصرفی دیگر را در هر زمان مورد تست قرار بدهید و (TDS total dissolved solids) آن را بسنجید.

یکی از دستگاههای پر کاربرد برای سنجش آب ، دستگاههای سختی سنج دستی می باشند که به راحتی هر کسی در منزل قادر است با آن ، وضعیت سختی آب را بسنجد . معنی TDS در اصطلاح یعنی مجموع کل املاح محلول در آب

TDS چیست؟ . با استفاده از دستگاه TDS سنج ، شما از وضعیت دستگاه و فیلترهای آن و کیفیت آب خروجی مطلع میشوید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل میکنید . در استانداردهای مختلف برای TDS آب مطلوب ، عددهای متفاوتی ذکر شده است که ما بر اساس استاندارد EPA آمریکا و همچنین تجربه کاریمان ، میزان مطلوب آنرا در محدوده 50 الی 170 بیان میکنیم .

 میزان مطلوب TDS  .چنانچه TDS آب دستگاه تصفیه آب خانگی در رنج ایده آل نبود ، شما باید مشکل را پیدا کرده و آنرا رفع نمایید . گاهی اوقات با تنظیم دستگاه این مشکل برطرف میشود و گاهی اوقات نیاز به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب است .

آموزش تنظیم سختی دستگاه تصفیه آب خانگی  . وجود یک دستگاه سختی سنج بخصوص برای افرادی که خودشان اقدام به سرویس دستگاه تصفیه آب میکنند ، امری واجب بوده و همچنین استفاده از آن بسیار راحت میباشد . بدین شکل که درون درب آن آب بریزید و سپس بعد از روشن کردن دستگاه ، آنرا در آب ثابت نگه دارید . عدد TDS آب نمایانگر خواهد شد . روش استفاده صحیح از دستگاه سختی سنج و نکات مهم در هنگام خریداری را در اینجا بخوانید .

مشاوره جهت خرید صحیح  . جهت مشاهده فیلم آموزشی استفاده صحیح و معنی اعداد نشان داده شده توسط دستگاه ، اینجا را ببینید

آموزش استفاده صحیح از دستگاه سختی سنج

شکل ظاهری دستگاهای اورجینال با دستگاه تقلبی بسیار به هم نزدیک هستند . در هنگام خرید مراقب باشید که فریب نخورید . ( دستگاه اصلی و اورجینال برند HM ، در هنگام روشن شدن علامت HM قبل از اعداد روی صفحه نمایش ظاهر می شود . )

این دستگاهها فقط برای آب قابل استفاده هستند . یکی از خصوصیات دستگاههای مرغوب و باکیفیت ، قابلیت کالیبره شدن آنهاست که برای مصارف با دقت بالا ، بسیار مفید خواهد بود . همچنین جهت کالیبره کردن و تست صحت عملکرد دستگاه خود ، میتوانید از محلول های کالیبره استفاده کنید

محلول کالیبره TDS . البته تمام دستگاه های سختی سنج در کارخانه تولیدی کالیبره شده اند و برای استفاده خانگی معمولا نیاز به کالیبره شدن مجدد نیست با این حال فیلم آموزش کالیبره کردن دستگاه سختی سنج را میتوانید در اینجا مشاهده کنید

 آموزش کالیبره کردن دستگاه TDS سنج. در زمان تعویض باطری یا ضعیف شدن باطری نیز ، نیاز به کالیبره شدن نیست و دستگاهها هوشمند هستند . کالیبره شدن برای مصارف خاص و دقیق مثل آزمایشگاه یا تحقیقات ضروری است و برای کاربردهای روزمره خانگی معمولا نیازی به کالیبره شدن نیست .

دستگاه TDS متر اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات روش کار با دستگاه tds سنج-قیمت دستگاه tds-بهترین برند سختی سنج آب-سختی سنج آب tds- 3 مدل hm-دستگاه سختی سنج آب-قیمت دستگاه سختی سنج آب پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه TDS متر اب را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه TDS متر اب را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟